Bangkok

19 maart 2019 - Bangkok, Thailand

Goedemorgen allemaal!

Wij zijn gisteren aangekomen in het geweldige Bangkok. Met de sky train en metro aangekomen bij ons hotel.  Vlakbij het station (zie foto).

Na korte pauze zijn we naar de rivier gelopen op per boottaxi naar het centrum te gaan, dit was een belevenis op zich..... een grote boot waarop je in 20 seconden opstapt met 30 man te gelijk en als je niet snel genoeg was stond er een meneer met een heel irritant fluitje die er wel voor zorgde dat je doorliep.  Ook de tocht zelf was een ervaring best wel golven ( mijn moeder zou zeggen nou adri gaat maar alleen).....

We kwamen aan in khao san road met allemaal restaurantjes erg gezellig.

Wij hadden ons Bangkok veel drukker voorgesteld maar vergeleken bij ho chi minh city en Hanoi was dit super rustig.....

Aan eind van onze tocht in de stad Wilden we ook terug met boot maar die vaarde niet in de avond, we hebben toen de tuk tuk naar het hotel genomen.

Was ook een ervaring want laten we zeggen die man had lekker de vaart erin.

Na goede nacht slaap is het nu half 9 en gaan we lekker de stad in te gaan.

Vanavond om 22.00 pakken we de nachttrein naar shiang mai.

Groetjes uit warm en zonnig Bangkok.

1. Angela:
    19 maart 2019
    Wauw, de eerste ervaringen. Klinkt goed. Geniet ervan. Ik zie uit naar volgende verslagen.
  2. Fokko:
    19 maart 2019
    Ziet er mooi uit en inderdaad heel rustig. Geniet van deze dag en slaap lekker in de nachttrein.
  3. Adri:
    19 maart 2019
    Een mooi begin van jullie avontuur. Geniet ervan met volle teugen. Groeten en kus van Adri en Ria.