Jungle pakse/paksong

2 april 2019 - Paksong KM38, Laos

Sawadee!

Vandaag een jungle tocht gemaakt vanuit ons hutje op het resort geklouterd door de jungle (zie mijn charmante foto) soms was het zo steil dat ik blij was met een paar vergroeide boomwortels waar je dan mooi aan vast kom houden, langs geweldige watervallen.... na een uur kwamen we bij een restaurantje met uitzicht op een waterval.

Daarna via een stukje langs de hoofdweg door naar de volgende waterval door de koffieplantages heen. Wat een geweldige tocht, gelukkig hadden we bij de 1e tocht Maps whit me anders hadden we het nooit gevonden. We zijn 1x een local op slippers tegengekomen die we niet konden bijhouden zo snel ging hij.

Bij de laatste waterval heerlijk gezwommen( bij de 1e ook trouwens maar daar waren we al om 9.30)  daarna lekkere smoothie in restaurant wat erbij was.... wat we niet zagen aankomen was en enorme Aziatische regen en onweersbui gelukkig zater wij droog.  Na een uurtje trok de bui  over en zijn we terug gaan lopen.... nu aan drankje bij resort....

Het resort is volgens ons geheel leeg althans wij hebben niemand gezien, was wat huiverig voor dit resort reviews waren niet zo best.... dat niet schoon was en beestjes🙄 maar ja je bent in jungle is altijd vochtig heb nog geen beestjes gezien 😀

Morgen pakken we lokale bus naar pakse en dan bus door naar 4000 ilands ( don det). Daar zullen einde middag dan zijn..... gaan we daar weer genieten!

Don det  is onze laatste bestemming in laos. dan gaan we richting Cambodja!

Ciao!

Gr van ons xxxxx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Adri:
    2 april 2019
    schitterend jongelui. wat een prachtig land is dat. en wat jullie allemaal beleven!
    dit is een belevenis voor het leven.
  2. Pat:
    Jong wel .... lui niet hoor..... 15 km door jungle gelopen pfffgff
    Nee echt geweldig deze strepen we weer af......

Check 😋
  3. Jeanette:
    2 april 2019
    Mooi hoor! Lekker genieten. Veel plezier in Cambodja!
  4. Pat:
    2 april 2019
    Gaat lukken nog paar dagen op een eiland in laos en dan Cambodja (ankor wat).

Gr aan de mannen