Vientiane

31 maart 2019 - Vientiane, Laos

Hallo allemaal,

Wij zijn nog steeds in Vientiane.  Leuke stad met weinig toeristen waar in de avond de laotianen massaal naar de nightmarket gaan.

In de avond is in park en op de boulevard hier overal soort van aerobics, en Ronald ging mee doen hahaha sorrie jongens ik mag het filmpje van hem tussen Laotiaanse dames niet plaatsen.... maar kun je zeggen zag er grappig uit!

Ons hotel zit naast de nightmarket ideaal.....

Gisteren zijn we met de lokale bus naar een buddha park geweest. Gingen ook tripjes heen  uiteraard waar je 10 euro pp voor betaalde wij betaalden 2,40 voor retour met de bus samen.....

Wat erg grappig was is dat er in de bussen hier overal van die jengel muziek wordt gedraaid en Ronald uit verveling in de bus ging meezingen en er een oud vrouwtje was die dat heel grappig vond..... ik heb er wederom weinig van meegekregen op een of andere manier wordt ik wat slaperig van busritjes😀

Het boeddhapark bestaat uit allemaal betonnen boeddha beelden heel apart  en erg mooi...

In de middag was het bloedheet en zijn we naar lokale sauna/stoombad geweest met binnentuin daar was het heerlijk koel...... de sauna was uiteraard bloedje heet😂

Vandaag hebben we fietsen gehuurd en wat tempels in, en net buiten de stad bekeken.... gestopt voor heerlijke lunch tussen de laotianen. We kwamen langs een shoppingmall daar hebben we even afgekoeld in de airco😀 daar was ook een soort van idols zangwedstrijd nou zal ik je zeggen dat Marco of Anouk bij sommigen stokstijf bleven zitten 😀😀😀 zo wie zo een Aziaat die probeerd in Engels te zingen is al grappig....

Maar al met al is vientiane ook leuke niet westerse stad, waar je heerlijk kunt vertoeven.

Vanavond is onze laatste avond hier, we hopen om nog de zonsondergang aan de rivier te zien , maar er is vaak veel smog in de avond.

morgenvroeg gaan we wat tempels bekijken en rond 13.00 richting vliegveld op naar pakse! Hopelijk geen propellor vliegtuig dit keer 😃😃

Geniet van de zondag! Dat doen wij ook!

Gr uit warm maar zo geweldig Laos!

1. Adri:
    31 maart 2019
    Mooi allemaal. Hier is het somber weer. We wilden fietsen maar brrrrr. We zien wel. Gisteren is ma gaan shoppen en ik heb 110 km gefietst. Heerlijke koffie op een zonnig terras. Genieten jullie maar. Wel lullig van Ronald dat je geen foto mocht maken. Doe het maar stiekem joh. Als Ro. Dat olifanten shirt niet meer hieft, hou ik me aanbevolen hoor. Ik vind hem erg mooi. Groeten uit somber Krimpen. Graag tot motgen. We zien elke dag uit naar jullie belevenissen. Pa en ma
  2. Pat:
    Zo 110 km pfffgf wij 20 ofzo, toen we om 14.00 de fietsen terug brachten zij ze nu al uitgefilterd? Ik heel droog ja weet je hoe warm het is om te fietsen? Ter vergelijking is het nu om 21.30 nog 31 graden..
    .. dus vanmiddag in zon na 4 uur fietsen was ik er wel klaar mee..... heb vakantie tenslotte....
  3. Pat:
    31 maart 2019
    Uitgefietst bedoel ik😂😂😂😂
  4. Rieneke:
    Hey luitjee. Wat heerlijk om te horen dat jullie het zo goed hebben. Vandaag een stuk kouder dan gisten hier maar de kids konden heerlijk buiten spelen. (Wat vervelend) geniet er nog lekker van!!
    Groetjes maarten en rieneke
  5. Pat:
    1 april 2019
    Hey Rinie
    Ja wij genieten van iedere dag.....
    ( althans niet nu want ik wil Slapen maar heb een Klote bed🤣🤣).
    We hoorden al dat beter weer was bij jullie hadden en gevideobelt met bedum erg leuk als je zo ver weg bent en je ziet elkaar even live......
    Lekker dat de dames even konden uitleven buiten! Mooie week!
    Geniet groet aan maarten en de kids!