Van luang prabang naar vietiane

29 maart 2019 - Vientiane, Laos

Halloooooo,

Gisteren nog dagje gefietst in luang prabang. Naar een bootsteiger die ons naar de tad sae waterval zou brengen, niet zo spectaculair als die van maandag maar ach was mooie wandeling door de jungle, lekker gezwommen en toen we terug gingen naar rivier een olifant in het water...... het was er schitterend....

Luang prabang mocht je er ooit in de buurt zijn, ga er heen het is er geweldig!

Vanmorgen om 8 uur op het vliegveld voor 40 min vlucht naar vientiane.

Toen ik het vliegtuig zag, dacht ik ok....

Propellor vliegtuig waar we zelf heen mochtten  lopen met ieniminie trap en plek voor 50 man😀

Die een geluid produceerde van een gemiddelde boormachine...

Maar viel uiteindelijk mee ging heel snel en waren al om 12.00 in ons hotel.

Zijn net fff stad in geweest. Je ziet hier duidelijk de Franse invloeden in de stad. Zo ook de arc de triomph, daar had je bovenop een mooi uitzicht.

Nu  aan de koffie in de airco, het is bloedheet en wordt dit weekend nog warmer,  geeft niet wij doen rustig aan.

Adios! Gr uit warm Vientiane.