Fietsen in luang prabang

27 maart 2019 - Luang Prabang, Laos

Hallo,

Ja echte Hollanders fietsen😀, dus ook wij! Voor 3 dagen een super mountainbike gehuurd, Ronald wil hem wel graag mee, fietst beter dan die van thuis. Gisteren met pont over en 35 km gefietst naar waterval en junglepark met bloementuin. Was erg mooi heen prima te doen (was 09.00 in ochtend) terug was afzien, was echt bloedheet een laotiaan klapte voor mij vond me vast een bikkel ( of een idioot).

Na fietstocht afgekoeld in ons zwembad.

Gisteravond een overheerlijke pizza gegeten, was na week van witte rijst en noedels wel even lekker.

Vandaag ook gefietst eerst hier in buurt wat tempels bekeken toen naar overkant vd rivier naar een handcraft dorp met nog meer tempels. Totaal 20 km voor vandaag. Meer dan voldoende!

Vanmiddag hebben we uiteraard massage gehad voor 3e keer bij dezelfde tent (7,50  voor 90 minuten) en hier zit typisch Laotiaanse sauna bij mannen/vrouwen apart in kleine maar bloedhete kruiden stoomsauna erg lekker, ik  kreeg van een vrouw een bakje yoghurt om huid mee in te smeren. Ik kom dus 10 jaar jonger naar huis dat snappen jullie wel....😂. De sauna was erg klein en je zag niks als he erin stapte.

Vanavond op nightmarket een heerlijk visje gegeten, daar zie je heel veel backpackers in olifanten t shirts en nog veel erger een olifanten broekje eronder... Ronald voelt zich op en top backpacker en dus nu  in het bezit van een heel lelijk fout over the top olifanten pakkie..... het budget was 5 euro, na 5 keer Lucky day te hebben gezegd was de combinatie geregeld. Daarna nog wat kleine dingen gekocht, als je erbij zegt dat het Lucky day is gaat de onderhandeling opeens veel makkelijker.

Het is hier na een flinke regenbui heerlijk afgekoeld.

Nu aan de thee en Ronald aan de lao lao whisky...

Morgen laatste dag luang prabang gaan nog fietsen naar een waterval en genieten van deze geweldige relaxte stad.

Vrijdag vliegen we door naar vientiane de hoofdstad van laos

Voor jullie mooie dag!

Gr van ons.

1. Dinie:
    27 maart 2019
    Hallo, wat schrijf je weer een leuk verhaal Patricia. Wij kunnen zo mooi volgen wat jullie allemaal doen. Het is wel een bijzonder land hoor! Ik mis nog wel een foto van Ronald in olifanten pak. Hier is alles goed . Groet en dikke knuffel van ons.
  2. Pat:
    Hahaha
    Die hou je te goed ok?
    Laos is een geweldig land, nog geen gekke dingen meegemaakt! Puur genieten !
  3. Angela:
    27 maart 2019
    Waar is de foto van Ron z'n olifanten pakkie😜
  4. Pat:
    27 maart 2019
    Hahaha jaja die hou ook jij te goed!