Van Bangkok naar chiang mai

20 maart 2019 - Chiang Mai, Thailand

Hey hallo allemaal,

Gisteren hebben wij hele dag Bangkok gehad en veel mooie dingen gezien. Eerst weer boottochtje en daarna zijn bij grote overdekte bloemen en fruit markt geweest, ik vind dat natuurlijk erg leuk om te zien. ( Ronald ook wel hoor)

Daarna zijn we naar een groot tempel complex geweest en de royal palace, de must see van Bangkok, daar vonden wij het voor het eerst druk.

Maar wel echt super mooi om te zien (zie foto's)

Daarna waren we toe aan een massage  waar Ronald koos voor Thai massage, waarbij ze iedere spier die je hebt kraakt en niet zo zachtjes ook, ik had een jasmijn olie massage....

Hierna waren we heerlijk uitgerust en hebben we nog chinatown bezocht alwaar we wildden eten, maar kreeg soort Peking déjà vu met visballen,  birdnest en andere gekkigheid wat je kunt eten, uiteindelijk stukje uit chinatown heerlijk normaal gegeten.

Hierna waren we het echt zat alleen duurde nog paar uur voor onze nachttrein vertrok naar chiang mai, en hoe kun je beter de avond doorbrengen dan op terras met een heerlijk biertje in een afgekoeld Bangkok.....

Wij hadden Bangkok verwacht als drukke chaotische stad maar is dus totaal niet.

Aan eind vd reis komen we er nog terug..

Om 22.00 vertrok de trein stipt op tijd ja daar kan de ns nog van leren.

We hadden een comfort sleeper (1 bed boven 2  en stoelen wat dan 1 bed beneden wordt) maar vond niet zo comfort haha bed was knoerthard... maar ondanks dat en de herrie vd trein,cen vele stops toch uurtje of 5/6 geslapen.

Nu lig ik aan het zwembad deze blog te typen zonnetje is even weg wat het lekker aangenaam maakt!

Een groet uit chiang mai van ons.....

1. Majora:
    20 maart 2019
    Wat leuk joh. Ik benijd je wel. Met mij gaat het goed. Ben 2 dagen van de kaart geweest. Ik heb een grote bos bliemen van de orthopeed gehad, wel lief het is ook niet zijn schuld. Veeel plezier beiden.😘
  2. Dinie:
    20 maart 2019
    Wat een goed begin van de reis en wij kunnen het mooi volgen zo. Dikke knuffel van ons.
  3. Jeanette:
    Hoi Patricia & Ronald,
    Leuk hoor jullie verhalen! Geniet lekker van jullie reis.
    Vragen van Timo:
    hoe warm is het bij jullie?
    Is het bij jullie donker als het bij ons licht is?
    Ging de trein hard?
    :-)
  4. Pat:
    21 maart 2019
    Hey Timo,

Het is hier heeeeeel warm 37 graden dat is nog warmer als de warmste zomerdag in nederland en dan ook nog heel vochtig....

Het is bij ons 6 uur later dan bij jou. Dus als jij slaapt is het bij ons ochtend zoals nu. En als wij slapen is het bij jou avond.

Nou die trein ging heel langzaam over 600 km deed hij 14 uur. En hij stopte veel dus rond de 50 km per uur.
    Niet echt hard dus en heel veel bobbels in de rails, maar wel had tante Patries heel mooi uitzicht vanuit haar bed, ome Ronald niet die lag in het bovenste bed zonder raam.....

Dikke kus tante Patries en ome Ronald.