Ro en pa waren vandaag in het einde vd wereld

23 maart 2019 - Udomxai, Laos

Wauw,

Wat een geweldige tocht was dit!

Om half 10 op de boot die vervolgens helemaal stampvol om twaalf uur vertrok. Er wordt niet gekeken hoeveel zitplaatsen er zijn maar iedereen mag mee. Dat betekent de hele dag op de harde vloer zitten. Wij niet hoor wij waren zo vroeg dat we stoel hadden.

Langs dorpjes met 3 huizen en 3 koeien😁😀

Zijn nu net half uur op de helft vd tocht en in onze homestay, heeft ron gister geboekt, en wat blijkt tegenover zit een olifantenopvang en morgen om 07.00 gaan ze badderen dat wil ik niet missen.....

Vanmorgen waren we vroeg wakker, en kwamen er om 07.00 allemaal monnikken langs die gaan dan voedsel aannemen vd lokale erg byzonder( zie filmpje).

Ook hebben we nog de tempel in de stad bezocht, waren er helemaal alleen (Met heel veel monikken)

Al met al weer een bijzondere dag in laos, dat nu al ons hart heeft gestolen wat een natuur en geweldige mensen.

Gisteravond zaten we in bar met alleen Nederlanders ook erg gezellig om met elkaar was reistips te bespreken.